• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Корисні посилання

Педагогічні знахідки

Тема уроку: Розв’язування вправ на всі дії з дробами
Мета уроку:
удосконалювати вміння і навички виконання дій з дробами;
розвивати логічне мислення, пошукову і пізнавальну активність учнів;
виховувати національну свідомість, викликати бажання дізнатися більше про життєвий і творчий шлях Т.Г.Шевченка.
Тип уроку: урок – вдосконалення знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання: алфавіт, мультимедійний проектор, висловлювання видатних діячів про Кобзаря та математику.

Знання збираються по краплині,
як вода в долині (Прислів’я).


ХІД УРОКУ
І. Мотивація навчальної діяльності (слайд 1)
Учитель: Урок сьогодні незвичайний. Його мета – удосконалювати вміння і навички виконання дій з дробами. Але всі математичні дії ви будете виконувати, повторюючи і дізнаючись нове про життя і творчість великого українського поета Тараса Григоровича Шевченка (слайд 2).
Відомо, що він цікавився півднем України, землями, які відігравали значну роль в історії нашого народу. Ми поговоримо про Шевченка і Миколаївщину.
Учень: Є припущення, що малий Тарас міг побувати на півдні України разом з батьком-чумаком. З XVIII чумакування як торговий промисел сіллю стало одним із найважливіших позаземельних занять сільського населення (слайд 3). Для перевезення використовували запряжені волами сірої української породи важкі вози – мажі. Про чумацькі подорожі Т.Шевченко згадав у повісті, назву якої ми дізнаємось, розв’язавши приклад.

ІІ. Повторення і закріплення знань, умінь і навичок
Гра «Хто швидше?» (слайд 4)
Проектуються приклади, у кожного учня алфавіт, на дошці – табличка з восьми клітинок. Учні по черзі записують відповідь кожного завдання, кожне число відповідає номеру букви алфавіту.
1) 5•33/5 = (18)
2) 7/10 + 3/5 : 2= (1)
3) 1: 1/14 = (14)
4) 71/15 • 3 - 44/5 = (17)
5) 11/10 : 1/10 = (11)
6) 39 - 11/5 : 6/55 = (28)
7) 32 + 22/5 : 3/5 = (15)
8) 11/5 • 5/6 = (1)
Відповідь: «Наймичка» (слайд 5).
Учитель: Із населених пунктів Миколаївщини Шевченко у своїх творах згадує Миколаїв, Вознесенськ, Очаків. Місто Миколаїв, сьогоднішній обласний центр, в той час був відомий як центр військового суднобудування на півдні Російської імперії. Тричі це місто згадано в російськомовній повісті, назву якої зашифровано в наступних прикладах.
Робота в групах(слайд 6)
1) 132/3 • 2 - 11/3 = (26)
2) 41/2 • 51/3 = (24)
3) 32/7 • 12/5 + 12/5 = (6)
4) 10% від 190 (19)
5) 23+1= (9)
6) 37/13 • 6 1/2 - 5= (18)
7) 6 2/3 • 2 - 21/3 = (11)
8) НСД (45; 30) (15).
Відповідь: «Художник» (слайд 7).
Учениця: Цікаво, що в поетичних творах, а саме в «Москалевій криниці», Т.Шевченко двічі згадав місто Очаків, розташоване на березі Дніпро-Бузького лиману, біля його виходу в Чорне море. Як уточнює у поемі Т.Шевченко, у рік остаточного взяття Очакова була дуже морозна зима. За мужність і хоробрість при штурмі фортеці війську вірних козаків було присвоєно назву «Чорноморського козацького війська». Наші предки помирали і ставали каліками заради чужої слави. Взяття Очакова стало початком чергової російської воєнної кампанії в Північному Надчорномор’ї. Г.Потьомкін (слайд 8), відзначаючи її важливість, назвав на честь взяття Очакова О.Суворовим в день Святого Миколая нову верф на Інгулі і населення біля неї – Миколаїв.
Учитель: Впоравшись з наступним завданням, ви дізнаєтесь назву поезії, яка посідає перше місце в українській літературі за своїми перекладами на інші мови.
Проектуються завдання (слайд 9).
1) Обчислити 5% від 200 (10)
2) Розв’яжіть рівняння: 22/3 + у = 32/3 (1)
3) Знайти число, 5/4 якого дорівнює 25 (20)
4) У саду росте 76 дерев, 0,25 з них – горіхи. Скільки горіхів росте в саду? (19)
5) Обчислити: 10 - 31/3 : 10/21 (3)
6) Розв’язати рівняння: 1/12 • х= 1 (12)
7) Обчислити: 16,5 : 123/8 + 212/3 (23).
Учитель: Ви правильно вгадали назву поезії «Заповіт» (слайд 10).
Наступне завдання – це приклад на всі дії зі звичайними і десятковими дробами (слайд11):
((12,75-11,5): 5/12)/0,1 + 5 • 2/7 + 154/7
Відповідь: 47.
Учитель: З чим у біографії поета пов’язане це число? (Шевченко прожив 47 років).
Учениця: (слайд 12) Тарас Шевченко із 47 років життя 10 років був у засланні, 24 роки – кріпаком, і лише 13 років – на волі.
Задача
Порахувати, який відсоток свого життя Т.Г.Шевченко провів на волі.
(У засланні – 21%, у кріпацтві – 51%, на волі – 28%)(слайд 13).
ІІІ. Підсумок уроку
Учитель: Сьогодні ми з вами повторили, удосконалили вміння і навички виконання дій з дробами.
Чи швидко минув час уроку?
Що найбільше запам’яталося на уроці?
Візьміть свої смайлики і розмістіть їх навпроти тієї оцінки, яку ви самі собі зможете поставити (слайд 14).
Урок завершується напередодні відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Григоровича Шевченка. Тарас Григорович Шевченко – видатний поет, пророк і геній нашого народу, гордість і слава України. Його поезія – це вічна криниця, з якої кожне нове покоління черпає життєву мудрість, любов до матері й Батьківщини, зневагу і презирство до носіїв неправди і неволі.
На мою думку, ми з вами досягли мети, яку перед собою ставили. Що допомогло нам досягти успіху, щоб узяти це за рецепт на інші уроки, у повсякденне життя?
Візьміть свій розум та думку бачити хороше – і тоді дорога до успіху буде для вас відкрита. Дякую за підготовку і проведення уроку, за роботу на ньому.

IV. Домашнє завдання (слайд 15)
повторити §21-22
розв’язати №822, №823
додатково розв’язати №826.

Додаток 1
Алфавіт
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Ш Щ Ь Ю Я
29 30 31 32 33


Додаток 2
Висловлювання видатних діячів про математику:
Математика – гімнастика розуму.
О.В.Суворов
Художникам, що створюють картини, також, хоч і меншою мірою, допомагає математика.
В.М.Глушков
Висловлювання про Кобзаря:
Щедро тебе, Тарасу Григоровичу, обдарував Бог: ти і поет, і живописець, і скульптор та ще, виявляється і актор... Шкода, мій голубе, одного: що не обдарував Він тебе щастям.
А.Маєвський
Він був сином мужика і став володарем в царстві Духа.
І.Франко

Корисні посилання

РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПОРАДИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА.


Батьківські збори.

Батьківська громадськість – важливий союзник школи у вихованні учнів.
Класний керівник, шкільний психолог і батьки учнів повинні чітко уявляти основні напрямки своєї співпраці:

• розвиток гуманного виховного середовища класу, яке створює можливості для задоволення потреб дитини у пізнанні, спілкуванні і забезпечує вільне самовираження в різноманітній діяльності;
• контроль за дотриманням прав і свободи дитини у школі та в сім’ї, виключення будь-якого – морального, фізичного – насилля над дитиною;
• створення можливостей для розумного і культурно-ціннісного дозвілля дітей;
• контроль за дотриманням належних умов щодо зміцнення здоров’я дітей, за посиленням здоров’єзберігаючих заходів у школі;
• створення і розвиток постійних зв’язків класу із соціальним середовищем.
Стратегічні напрямки своєї педагогічної турботи класний керівник може реалізувати завдяки згуртуванню батьківського колективу для досягнення загальних виховних цілей. Допоможуть у цьому батьківські збори, проведення яких відбувається у формі неформальних зустрічей, бесід за «круглим столом», спілкування, обміну досвідом. З усіма батьками на зборах достатньо зустрітись двічі на семестр, а проблеми, що виникають в процесі роботи, необхідно вирішувати індивідуально.
Можна залучати батьків до проведення різних заходів, свят, походів, екскурсій, зустрічей. Доцільною і корисною є також організація вечорів запитань і відповідей, днів відкритих дверей, консультацій для батьків, читацьких конференцій, практичних занять.
Тематика класних батьківських зборів має бути різноманітною і торкатися усіх важливих питань виховання й навчання дітей з першого по випускний клас.


ТЕМИ КЛАСНИХ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

1 клас
1. Шестирічна дитина. Яка вона? (консультація вчителя, психолога)
2. Як допомогти дитині у навчанні.
3. Народна педагогіка, народна казка у формуванні морально-етичних цінностей у дітей.
2 клас
1. Психологічні аспекти виховання і заохочення до навчання дітей молодшого шкільного віку.
2. Щоб не згасло родинне вогнище.*
3. Українські народні традиції в сімейному вихованні. Ознайомлення дітей з родиною та родоводом.
3 клас
1. Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри.
2. Виховання самостійності, відповідальності.
3. Народні морально-етичні цінності та їх врахування в сучасному сімейному вихованні.
4 клас
1. Спільна діяльність батьків і дітей як спосіб формування морально-етичних цінностей молодших школярів.
2. Гра в житті дитини. Світ сімейних захоплень.
3. Родинне свято «Сім’я –ключ до щастя»
5 клас
1. Психолого-педагогічні особливості виховання молодших підлітків.
2. Розвиток творчих здібностей дитини у процесі спільної діяльності.
3. Союз сім’ї та школи.*
6 клас
1. Сфери і специфіка спілкування підлітків.
2. Патріотичне виховання дітей у сім’ї, зв'язок поколінь, знайомство з культурою, звичаями і традиціями родини та рідного краю.
3. Формування здорового способу життя молодших підлітків.
7 клас
1. Старший підлітковий вік і його особливості.
2. Педагогіка почуттів і культура їх вираження. Формування культури поведінки дітей.
3. Духовний світ особистості. Морально-етичні цінності особистості та їх врахування в сучасному сімейному вихованні.
8 клас
1. Виховання характеру і формування моральних якостей особистості.
2. Профорієнтація і допрофільна підготовка старших підлітків; шляхи самовизначення і вибору професії.
3. Щаслива сім’я. Яка вона? (збори-диспут)*
9 клас
1. Роль сім’ї у визначенні життєвого шляху старшокласників.
2. Про шкідливі звички і роль батьків в подальшому розвитку стійкої потреби дітей щодо здорового способу життя.
3. Проблеми виховання юнаків і дівчат. Педагогіка почуттів, етика сімейних стосунків.
10 клас
1. Взаєморозуміння і взаємоповага. Як уникати конфліктів з власними дітьми?
2. Сім’я, етика сімейних стосунків. Педагогіка В.Сухомлинського, М.Стельмаховича у вихованні родинних позицій.
3. Роль батька у вихованні дитини.*
11 клас
1. Виховний потенціал сім’ї .
2. Виховання відповідальності у старшокласників.
3. Сім’я, освіта, вибір життєвого шляху. Державна підсумкова атестація і незалежне зовнішнє оцінювання знань.

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ

Батьківські збори – як військовий парад. Кожен раз вимагається наново демонструвати свої можливості. Краще, щоб наочно. А головне батьківське питання завжди те саме: що відбувається з моєю дитиною в школі?
Дякуйте батькам за все підряд. Багато разів за одне й теж саме. Обов'язково у присутності всіх. Дякуйте учням за їх надзвичайних батьків. Дякуйте бабусям і дідусям за те, що зустрічають дітей зі школи, допомагають організовувати шкільні свята. Окремо дякуйте татам – за виняткову увагу до потреб школи, за найменший крок назустріч дитині й учителю.
Звичайно, вияв вдячності може бути будь-яким. Але особливо запам'ятовуються листи з подякою.
Записи в щоденнику улюбленого дитяти – найболючіша тема для багатьох батьків. Як правило, записи невиразно інформують про те, чого дитина не виконала в школі. А якщо змінити тактику і почати писати позитивні, схвальні відгуки дякувати дитині офіційно (письмово), регулярно закріплюючи похвалу? Так, це потребує вашого часу, але воно цього варте!
Основне завдання школи, якщо вона справді хоче розірвати ганебне коло протистояння з батьками з приводу прав і обов'язків за виховання і навчання дітей, – переконати батьків у своєму щирому бажанні розділити цю відповідальність порівну.
Батьки не повинні боятися школи (пригадайте відсутність оптимізму на обличчях батьків, коли ви їм повідомляєте про чергові батьківські збори). Батьки не повинні почуватися у школі гостями, яких запрошують тільки на великі свята, або підсобними робітниками для миття вікон чи фарбування парт, або безрозмірними гаманцями, з яких треба "витрушувати" необхідну суму в разі потреби.
Ніколи не "викликайте" батьків до школи. Завжди запрошуйте їх поговорити. І неодмінно наперед. Не практикуйте ситуації "Щоб завтра батьки були у школі!". Адже розмова під гарячу руку призводить до протилежного результату. До того часу, поки зустріч учителя і батьків буде для дитини покаранням, розраховувати на повноцінну співпрацю передчасно...
Вивчайте батьків (та інших членів сім'ї) за їх інтересами, сферою професійної діяльності, методами виховання, але не як маму Світлани чи тата Михасика, а просто як досвідчених дорослих людей, з якими вам доводиться вирішувати спільні проблеми. Можливо, ви зустрінетеся з дивовижними людьми, і вони стануть відомими завдяки вашій щирій зацікавленості.
Учіться у батьків, адже вчитель – це не обов'язково та людина, яка знає більше, а та, яка знає інше.
На жаль, на сьогодні батьківські збори – найпоширеніша форма взаємодії вчителя та родини учня. А де ж поділися лекції, семінари, педагогічні практикуми, дискусії, тренінги, конференції, психолого-педагогічні консультації? Що це – лінощі, дефіцит часу чи професійна невідповідність багатьох учителів? Виходить, кількість батьків, присутніх на зборах, – єдиний показник їх активності, довіри до школи, готовності взяти участь в житті класу. Але й тут дотримання простих правил може суттєво стимулювати процес залучення батьків до школи.
Ніколи не дорікайте батькам, які не відвідують батьківські збори, адже це не сприяє їх бажанню зустрічатися з вами частіше. Завжди щиро (без іронії) радійте їх появі у вашому класі.
Обов'язково звертайтесь до батьків по імені та по батькові, а не кажіть "мама Михайлика". Інакше може скластися враження, що батьки мають значення для вас тільки в такій ролі.
Привселюдно на зборах намагайтеся говорити про загальні проблеми, а не про проблеми конкретної дитини. А хвалити – персонально і обов'язково всіх. Знайдіть кілька теплих слів для кожної дитини. Діти змінюються, дорослішають, освоюють новий простір, і, як правило, набагато успішніше, ніж ми собі уявляємо на перший погляд.
Ви досягнете особливого ефекту, якщо вдасться проаналізувати, чого саме досягли школярі з часу вашої останньої зустрічі з батьками, а що їм не вдалося, залишилося недосяжним. Вияв проблеми має бути конструктивним: ось проблема; заради її вирішення було б непогано зробити це і це; я постараюся зі свого боку, а ви спробуйте зі свого...
Якщо батькам пропонується реальна і конкретна модель застосування батьківських ресурсів, то віддача завжди збільшується. Крок за кроком цілеспрямовані дії сприяють позитивним результатам. Зростає зацікавленість батьків. Вони починають звертатися до вас за порадами, а ви отримуєте можливість відслідковувати розвиток дитини у сім'ї.
Намагайтеся не критикувати дії колег, дотримуйтеся професійної етики, навіть якщо у вас інша думка з цього приводу.
У разі необхідності, просіть батьків про надання допомоги, докладно пояснюючи, чому саме ви не можете без них обійтися; попросіть висунути інші варіанти розв'язання проблеми і з бажанням їх обговорюйте.
Запрошуючи батьків до школи, запитайте себе: "Що я хочу отримати в результаті?" Якщо ви хочете зустрітися з мамою чи татом тільки для того, щоб висловити своє обурення, засудити дії дитини чи батьківські методи виховання, то цей шлях неефективний. Спробуйте знайти й запропонувати конструктивне рішення, і це принесе полегшення перш за все вам.
Під час обговорення в присутності дитини пам'ятайте: наскільки б вона не була винна, батьки завжди (принаймні на людях) повинні бути адвокатами своїх дітей. Нечесно і несправедливо нападати обом на одного!
Не покладайтеся на чутки. Говоріть тільки про достовірно відомі речі, не заохочуйте наклепи.
Намагайтеся не використовувати загальні фрази "погано себе поводить", "не хоче вчитися" тощо. Висловлюйтеся чітко: "не виконав два домашніх завдання з математики", "відмовився відповідати на уроці хімії" і т.д. У такому випадку батькам буде легше проконтролювати подальшу навчальну діяльність дитини.
Пропонуючи різноманітні способи вирішення проблеми, не провокуйте батьків на насилля після так званого "розбору". Цим ви лише настроїте дитину проти себе, і, як результат, діти будуть уникати повідомляти батькам дати чергових зборів.
Завершуючи зустріч, запитайте себе, чи виправдалися ваші очікування щодо неї? З якими почуттями батьки йдуть додому? Як подивиться на мене учень завтра?


СЦЕНАРІЇ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

Зараз усім зрозуміло, що духовне обличчя нашого молодого сучасника значною мірою обумовлене багатьма позитивними і негативними явищами сьогоднішнього суспільства. Але не можна скинути з терезів таке надзвичайно важливе середовище, як сім'я. То ж ви здогадались, напевно, що сьогодні мова йтиме про деякі проблеми родинного виховання.
Чи бувають виховні рецепти на всі випадки життя? Адже кожна дитина – неповторна. Звичайно ж, ні. І все ж спробуємо обговорити деякі проблеми родинного виховання та шляхи їхнього вирішення.
Загальновідомо, що атмосфера для нормального виховання дітей визначається насамперед нормальними взаєминами їхніх батьків (чоловіка і дружини).То ж спробуємо за допомогою тесту визначити свій сімейний мікроклімат.
(Психологічний тест для батьків "Ваш сімейний мікроклімат ".)
"Вік ізвікувати – не пальцем перекивати", – каже народна мудрість.
Кожна одружена людина знає, що як би вдало не склалось її життя, розрив між мрією і дійсністю завжди існує. У кожній сім'ї є свої труднощі, дрібні сутички і серйозні конфлікти – життя неможливе без них.
Чи трапляються у Вас конфліктні ситуації?
А як Ви з них виходите?
Хто поступається?
Чи буває так, що Ви помиляєтесь?
Ви визнаєте перед дітьми свої помилки?
(Батьки висловлюються.)
СИТУАЦІЯ 1. Ви повертаєтеся з роботи після важкого робочого дня, втомлені, роздратовані, заходите у вітальню, а там розкидані по підлозі іграшки. Необережний крок – і Ви падаєте. Що далі? Найчастіше іграшки миттю летять у куток, ви кричите, дитина плаче. Хіба для нас не є типовою така ситуація? Нікого з нас вона не шокує. Подумаєш, за годину усе забудеться.
А якою була б ваша реакція? Прошу взяти участь у розмові всіх присутніх. Як би варто було висловити своє невдоволення дитині?
(Батьки висловлюються.)
Я з певним наміром сказала декілька хвилин тому фразу: "За годину усе забудеться". Виявляється, що зовсім не забудеться. Одна дочка сказала матері "Матусю, я пам'ятаю всі батькові образи". То ж запитання "Чи потрібно визначити перед дітьми свої помилки?" не є риторичним.
Американські психологи радять визначити, що для нас важливіше. Чи буде це мати якесь значення, скажімо, через тиждень? Чи варто починати скандал через недоїдену вермішель, розкидані іграшки, забруднені в пісочку штанці, поламану машинку?
Безперечно, що уміння зрозуміти, простити, не пам'ятаючи зла, нанесеного близькою людиною, є золотою рисою в людському характері. Це допомагає сім'ї бути щасливою. Існує думка, що в щасливих батьків щасливі діти
Чи справді це так?
Невже ваші діти ніколи не спричиняли вам прикрощів?
Згадайте якусь складну ситуацію, зв'язану з вихованням дітей, що вам найбільше запам'яталась. Розкажіть, як ви її вирішили.
(Батьки висловлюються.)
Чи не жалкуєте сьогодні, що вчинили саме так? А якби така ситуація трапилась сьогодні, що б ви робили?
(Батьки висловлюються.)
Спілкуватись і працювати з дітьми, які виховуються в щасливих сім'ях, дуже приємно, проте нам, педагогам, досить часто доводиться мати справу з "важкими" підлітками. Звідки беруться важкі діти? Безперечно, що корінь зла слід шукати в сім'ї. Наведемо деякі статистичні дані з життя нашого району (села, міста).
(Учитель наводить дані)
Скільки потрібно делікатності, мужності, розуму, щоб правильно повестися в складній ситуації!
Скажімо, ваша дитина приходить зі школи і скаржиться, що вчителька неправильно виставила оцінку. Як реагувати?
Хтось із батьків скаже: "Учитель завжди правий". Інший: '"Я порозмовляю з вчителькою і виясню, за що вона поставила тобі "2", Не плач!"
Або ще один варіант: "Яка несправедлива твоя вчителька. Я піду до школи. Ніхто тебе не скривдить більше".
Звичайно, можна навести чимало інших відповідей. Але як би відповіли ви?
А що думають з цього приводу наші гості?
А якщо вчитель неправий?
(Батьки та запрошені висловлюються.)
Буває ж і таке, коли "2" виставляється в пориві гніву і є не лише результатом не виконаного вчасно домашнього завдання, а й втіленням усього поганого, що скоїлося в учителя протягом дня.
Чи доцільно вчителю (чи батькові) вибачатись?
Чи не постраждає вчительський авторитет?
Як вважають педагоги?
А учні?
(Психолог наводить дані з анкети, проведеної напередодні з учнями. Батьки діляться думками.)
Особливо часто між членами сім'ї виникають непорозуміння, коли діти досягають підліткового віку. Складний, суперечливий процес переходу від дитинства до юності, коли змінюються уподобання, ламаються стереотипи, нерідко супроводжується конфліктами та нервовими зривами, і для дитини вихід – орієнтація на дорослих. А чи завжди ми, дорослі, чинимо правильно? Чи завжди є прикладом для своїх дітей?
(Батьки висловлюються.)
У тому, про що ми говорили, немає, ніби, нічого екстраординарного. Ми не відкрили сьогодні якихось особливих нових методів виховання. Та й чи варто? Вони здавна існують в народі, передаються з покоління в покоління.
Чи є мудріший вчитель, ніж народ? Це вічне джерело педагогічної мудрості.
Довести це запрошуємо спеціаліста з питань народної педагогіки.
(Виступ гостя.)

Кiлькiсть переглядiв: 510

Коментарi

  • uluhifippod

    2018-04-02 15:34:10

    [url=http://doxycycline-cheapbuy.site/]doxycycline-cheapbuy.site.ankor[/url] onlinebuycytotec.site.ankor http://tadalafilcialis-cheapestprice.site/...

  • DavidKam

    2018-03-29 01:35:12

    Уникальные очки Adlens с регулируемыми диоптриями, производятся в Англии, теперь доступны и в России! Благодаря запатентованной технологии ClearGlass, разработанной в Стэнфорде, Вы можете сами настроить диоптрии под свое зрение для каждого глаза индивидуально, просто повернув колесико регулировки. Очки обеспечивают комфортное зрение вблизи и на расстоянии. http://bit.ly/2pJgQXK adlens регулируемые очки для зрения =ok=...

  • Tosscexia

    2018-03-09 18:03:20

    Nolvadex Dosage For Gyno Cialis Generico Commenti [url=http://cheapciali.com]cialis online[/url] Fastest Place Online To Order Clomid...

  • Tosscexia

    2018-03-08 22:50:31

    Can You Buy Lasix Over The Counter Propecia Acatisia Dosage For Amoxil For Children [url=http://cialviag.com]cialis price[/url] Pfizer Pharmaceuticals Generic Viagra Generic Priligy Online Std Medications Online...

  • Tosscexia

    2018-03-08 13:09:02

    Is Cephalexin Good For A Uti Maxifort Online Chewable Viagra Soft Tabs [url=http://ciali5mg.com]cialis online[/url] Levitra Rezeptpflichtig...

  • Tosscexia

    2018-03-08 08:24:25

    Cialis Compresse 10 Mg [url=http://buyciali.com]generic cialis[/url] Achat Viagra Kamagra Coumadin And Amoxicillin Interactions Cytotec Pregnancy...

  • Tosscexia

    2018-03-07 12:52:46

    Cialis Et Psa [url=http://cialiorder.com]viagra cialis[/url] Is Keflex Good For Vaginal Infections...

  • Tosscexia

    2018-03-07 02:47:26

    Difference In Amoxicillin And Augmentin [url=http://cialiorder.com]cheap cialis[/url] Alcohol Cephalexin...

  • Tosscexia

    2018-03-06 06:30:56

    Viagra E Cialis Contemporaneamente [url=http://cialibuy.com]buy cialis[/url] Lasix Canada Zyvox Assistance Program...

  • Tosscexia

    2018-03-06 01:30:14

    2.5 Mg Cialis Generic Viagra Effetti Positivi [url=http://cheapciali.com]buy cialis[/url] Symptomatiques....